Περί

Πάνω από 4 δεκαετίες εμπιστοσύνης και επιδόσεων”

Παρουσίαση της Εταιρίας

Τέσσερις δεκαετίες Σχέση εμπιστοσύνης με τον Έλληνα παραγωγό.

1976 – Θεμέλιος λίθος, η καινοτομία!

Ιδρύεται η NitroFarm, επενδύοντας στο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που δημιούργησαν οι -από τότε- καινοτόμες ιδέες του ιδρυτή. Μεταξύ άλλων, τύπωμα του λογότυπου της εταιρείας στο φύλλο ασφαλείας αλουμινίου κάθε φιάλης προϊόντος (b2c).

1985 – And the Oscar goes to.. Filitox!

Η πρώτη “εξαργύρωση” της διορατικότητας που χαρακτήριζε κάθε εμπορική κίνηση έρχεται με το Filitox μας, το νούμερο 1 προϊόν σε πωλήσεις σε όλη την Ελλάδα για πολλά συναπτά έτη. Στην πρωταγωνιστική θέση που κατέλαβε στην αγορά, για το διάστημα που ήταν εγκεκριμένο, συνέβαλε και η σύνθεσή του που το καθιστούσε εξαιρετικό εργαλείο για ένα ευρύ φάσμα καλλιεργειών:βαμβάκι, δενδρώδεις καλλιέργειες, καπνά (b2c).

1997- Δακοκτονία, υπόθεση Νitrofarmική

Τρανή απόδειξη της αποτελεσματικότητας των λύσεων φυτοπροστασίας που πρότεινε ανέκαθεν η εταιρεία, είναι η επί 7 συναπτά έτη επικράτησή της στους διαγωνισμούς του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης (b2b) για το σκεύασμα “Dimethoate-NitroFarm 40ec” για την πανελλαδική καταπολέμηση του δάκου στην ελιά, μία από τις ευρύτερα διαδεδομένες ελληνικές καλλιέργειες.

2000 – Οι Διαγωνισμοί μας πάνε μας πάνε… ζάχαρη!

Μια ακόμη μεγάλη επιτυχία της εταιρείας είναι η επικράτηση επί του ανταγωνισμού στους ανοικτούς μειοδοτικούς διαγωνισμούς της Ελληνικής Βιομηχανίας Ζάχαρης (b2b). Αρχικά για περιορισμένη ποικιλία προϊόντων, η οποία στην πορεία της 15ετούς συνεργασίας ολοένα και διευρυνόταν! Μεταξύ των προϊόντων φυτοπροστασίας και το αποκλειστικό μας Elegant 5ec, το τότε “Quizalofop-P-Ethyl NitroFarm 5ec”!

2004 – Η καθιέρωση της Annex, όμως δεν πιάσαμε τα Manex!

Η εταιρεία ανταποκρίθηκε άριστα στα νέα δεδομένα και τη νέα νομοθεσία περί Annex σε Ευρωπαϊκό επίπεδο, προσαρμόστηκε πλήρως με νέες συνέργειες και κατόρθωσε να έρθει στο προσκήνιο της αγοράς, ούσα η νούμερο 1 αμιγώς ελληνική εταιρεία σε πωλήσεις χαλκούχων και ελαιούχων σκευασμάτων, με στόχο την ικανοποίηση b2c & b2b.

2008- ̈Ευγνώμονες ̈ της κρίσης!

Το μεγαλύτερο crash test για την πλειονότητα των ελληνικών επιχειρήσεων ήρθε με την οικονομική κρίση. Ωστόσο τις δυσκολίες άλλοι αντιμετώπισαν ως καταστροφή, εμείς ως ευκαιρία! Με προσεκτική στρατηγική για μία δεκαετία (και συνεχίζουμε) η εταιρεία επικαρπώθηκε κάθε επενδυτική δυνατότητα μέσω ΕΣΠΑ, εξασφαλίζοντας έγκριση σε κάθε αίτηση, με συνολικό επενδυθέν ποσό περί τα 1.700.000 ευρώ!

Το άλμα.. “τριπλούν”!

Βήμα 1ο – 2017

Εξαγωγική δραστηριότητα σε 12 χώρες…

Βήμα 2ο – 2018

6 νέα φυτοπροστατευτικά προϊόντα & 23 νέα προϊόντα θρέψης! Και ο αριθμός των χωρών μεγαλώνει…17!

“Προσγείωση” στο σήμερα! – 2019-2020

Προσέλκυση νέων συνεργατών, μεγέθυνση της εξωστρέφειας, παρουσία σε 18 χώρες. Επιπλέον, στην Ελλάδα, 35 νέα προϊόντα φυτοπροστασίας & 48 νέα προϊόντα θρέψης!

Κι ακόμα παραπέρα..!

Το 2021 ξεκινάει με επιτυχίες, πριν ακόμη αρχίσει! Έχοντας ήδη συμφωνήσει με νέους συνεργάτες σε 2 νέες χώρες πραγματοποιείται η επίτευξη του στόχου των 20 του ’20!

Και αναμένεται ακόμη λαμπρότερο το μέλλον που χτίζουμε ΜΑΖΙ ΣΑΣ!